Szkolenia dla firm

Obsługa klienta z dysfunkcją wzroku

Zaletą naszej oferty jest jej elastyczność. Możemy dopasować warianty szkoleń i warsztatów do profilu handlowego, lub usługowego naszych klientów.

Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, uwzględniamy Państwa preferencje i obiekcje.

Proponujemy szkolenia teoretyczne i warsztaty praktyczne z zakresu obsługi klientów niedowidzących i niewidomych, dedykowane producentom, handlowcom i usługodawcom.

  • Nasza oferta idealnie wpisuje się w kontekst działań z zakresu CSR.
  • W części widnej oferujemy szkolenie połączone z prezentacją, omawiające takie kwestie jak?
  • Znoszenie barier w komunikacji, w trakcie kontaktu z osobą niewidomą.
  • Niwelowanie obaw w trakcie obsługi klienta z dysfunkcją wzroku.
  • Aspekty reklamy istotne dla klientów z dysfunkcją wzroku.
  • Dostępność informacji (serwisy WWW i aplikacje mobilne).
  • Prawidłowe i nie prawidłowe opisy produktów lub usług, kierowane do klientów niewidomych.
  • Szkolenie składa się z części teoretycznej oraz warsztatów praktycznych (90 minut).

W części zaciemnionej uczestnicy szkoleń mają okazję doświadczyć funkcjonowania osoby niewidomej. I przećwiczyć symulowane sytuacje
z wyłączeniem zmysłu wzroku.

Przykładowe symulacje to:

  • Obsługa klienta bankowego
  • Obsługa klienta w salonie sprzedaży
  • Obsługa klienta w punkcie gastronomicznym
  • Obsługa klienta podczas zakupów w sklepie samoobsługowym
  • Obsługa klienta przez pracowników ochrony i stewardów
  • Obsługa klienta podczas podróży środkami transportu zbiorowego
  • Obsługa klienta w punkcie usługowym
    (salon fryzjerski, kosmetyczny, punkt napraw)
  • Obsługa klienta w trakcie wizyty w kancelarii prawnej lub notarialnej
  • Obsługa pacjenta w trakcie wizyty w placówce służby zdrowia, gabinecie lekarskim, szpitalu

W trakcie wybranego przez Państwa wariantu warsztatów, odpowiemy na wszystkie nurtujące uczestników pytania, rozwiejemy wątpliwości i obawy. Oswoimy kontakt z osobami niewidomymi, by uniknąć podczas faktycznej obsługi skrępowania i ewentualnych niezręczności. Zwrócimy uwagę na pożądane i niepożądane formy pomocy klientowi. Przećwiczymy prawidłowe i nieprawidłowe warianty obsługi. Czas trwania warsztatów na ścieżce edukacyjnej 60 minut.

Opcjonalnie oferujemy:

Poszerzone warsztaty z zakresu prawnych aspektów obsługi klientów niewidomych oraz rozszerzone szkolenie z zakresu dostępnej informacji i reklamy.

Dane kontaktowe

Tajemnica Ciemności
ul. Mikołowska 44

40-065 Katowice

Tel. 798 771 808

E-mail: tajemnica@waznemiejsce.pl

Formularz kontaktowy

[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]