Szkolenia dla firm
Obsługa klienta z dysfunkcją wzroku
Zaletą naszej oferty jest jej elastyczność. Możemy dopasować warianty szkoleń i warsztatów do profilu handlowego, lub usługowego naszych klientów.
Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, uwzględniamy Państwa preferencje i obiekcje.
Proponujemy szkolenia teoretyczne i warsztaty praktyczne z zakresu obsługi klientów niedowidzących i niewidomych, dedykowane producentom, handlowcom i usługodawcom.
- Nasza oferta idealnie wpisuje się w kontekst działań z zakresu CSR.
- W części widnej oferujemy szkolenie połączone z prezentacją, omawiające takie kwestie jak?
- Znoszenie barier w komunikacji, w trakcie kontaktu z osobą niewidomą.
- Niwelowanie obaw w trakcie obsługi klienta z dysfunkcją wzroku.
- Aspekty reklamy istotne dla klientów z dysfunkcją wzroku.
- Dostępność informacji (serwisy WWW i aplikacje mobilne).
- Prawidłowe i nie prawidłowe opisy produktów lub usług, kierowane do klientów niewidomych.
- Szkolenie składa się z części teoretycznej oraz warsztatów praktycznych (90 minut).
W części zaciemnionej uczestnicy szkoleń mają okazję doświadczyć funkcjonowania osoby niewidomej. I przećwiczyć symulowane sytuacje
z wyłączeniem zmysłu wzroku.
Przykładowe symulacje to:
- Obsługa klienta bankowego
- Obsługa klienta w salonie sprzedaży
- Obsługa klienta w punkcie gastronomicznym
- Obsługa klienta podczas zakupów w sklepie samoobsługowym
- Obsługa klienta przez pracowników ochrony i stewardów
- Obsługa klienta podczas podróży środkami transportu zbiorowego
- Obsługa klienta w punkcie usługowym
(salon fryzjerski, kosmetyczny, punkt napraw) - Obsługa klienta w trakcie wizyty w kancelarii prawnej lub notarialnej
- Obsługa pacjenta w trakcie wizyty w placówce służby zdrowia, gabinecie lekarskim, szpitalu
W trakcie wybranego przez Państwa wariantu warsztatów, odpowiemy na wszystkie nurtujące uczestników pytania, rozwiejemy wątpliwości i obawy. Oswoimy kontakt z osobami niewidomymi, by uniknąć podczas faktycznej obsługi skrępowania i ewentualnych niezręczności. Zwrócimy uwagę na pożądane i niepożądane formy pomocy klientowi. Przećwiczymy prawidłowe i nieprawidłowe warianty obsługi. Czas trwania warsztatów na ścieżce edukacyjnej 60 minut.
Opcjonalnie oferujemy:
Poszerzone warsztaty z zakresu prawnych aspektów obsługi klientów niewidomych oraz rozszerzone szkolenie z zakresu dostępnej informacji i reklamy.
Dane kontaktowe
Tajemnica Ciemności
ul. Mikołowska 44
40-065 Katowice
Tel. 798 771 808
E-mail: tajemnica@waznemiejsce.pl